Deelname tv-programma Dragons’ Den

🕑 2 minuten
Published: 2022-05-04

Iedere ondernemer die in het drakenhol van tv-programma Dragons’ Den wordt gegooid, weet dat hij een goed concept in handen heeft. Wij stonden er! En dat is goed nieuws, want het betekent dat mentale gezondheid steeds steviger op de kaart staat.

In Dragons’ Den mogen ambitieuze ondernemers hun missie pitchen voor vijf van Neerlands grootste investeerders. Wij kregen drie oudgedienden voor onze neus: horecabons Won Yip, Pieter Schoen (Nederlandse Energie Maatschappij) en avocadokoningin Shawn Harris. Zij werden vergezeld door nieuwkomers Manon van Essen (Foodture Rebels) en ex-bouwdetacheerder Bas Witvoet.

Stuk voor stuk zwaargewichten die weten wat ze willen. En het programma heet niet voor niets Dragons’ Den, hebben we gemerkt ;). Maar we willen een succes maken van OOPKOP en pakken alles aan wat ons verder kan brengen. Ook als het misschien een beetje buiten onze comfort zone valt.

Vlak voor de laatste selectieronde leek de droom even in duigen te vallen, want de selectiecommissie van VincentTV twijfelde: was het onderwerp niet te zweverig? Gelukkig spreekt het concept voor zich en op 11 februari stonden we om 8.30 uur frisgewassen op de stip.

DD1.png

Na onze pitch volgden 25 intense minuten vol kritische vragen van de Dragons, maar we waren prima voorbereid. Dat ons aanbod vrij uitdagend was wisten we, maar omdat we ook met andere investeerders in gesprek zijn konden we niet anders. We zijn tevreden over het resultaat. Hopelijk hebben velen ons verhaal nu gehoord en is straks heel werkend Nederland mentaal fit!

De hele aflevering kijk je op Viaplay

DD2.png